مصاحبه آرشیو خبر ها
اهداف بلندی داریم ولی پنج سال دشوار پیش رویمان است

اهداف بلندی داریم ولی پنج سال دشوار پیش رویمان است

در حاشیه ی میزگرد امروز پیرامون فیرپلی مالی در میلان  که با حضور مدیران ارشد باشگاه های بزرگ اروپا انجام شد ، اندره آ آنیلی در حین ورود به جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد :

- امیدواریم متوجه باشید که از نظر ما بعد از شکستمان در فینال لیگ قهرمانان سال قبل ، می توانیم به رقابت در سطح اروپا برگردیم.زمان هایی هست که به نظر می اید شما انگیزه تان را از دست داده اید ، اما درست برعکس این دقیقا جایی بود که ما باید از ان شروع می کردیم.من شش سال در یوونتوس بوده ام ، تمام اقداماتی که در باشگاه من صورت گرفته با مد نظر قراردادن فیرپلی مالی بوده است.

- این وظیفه ی مسئولان است که تمایل به پیروزی را همزمان با رعایت قانون پیاده کننده. شش سال سخت را پشت سر گذاشتیم.هدف ما این بود که یووه در سطح ملی و بین المللی توانایی رقابت داشته باشد ، و برای این منظور نیاز به سرمایه های مالی و انسانی دارید.من خوشبخت بودم که با جوزپه ماروتا ودر کنارش فابیو پاراتیچی و پاول ندود همداستان شدم.

- 4 تیم اصلی در اروپا ، بایرن ، رئال ، بارسلونا و یونایتد هستند. تحلیل بقیه ی تیم ها مثل PSG و سیتی سخت است ، چون پیشرفتشان کاملا اصیل نبوده است.بقیه ی تیم ها دو قدم عقب تر هستند.ما جاه طلبی های فوق العاده ای داریم ، پنج سال آینده قسمت سخت ماجراست ، اما مشتاقانه امیدوار هستیم.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: